جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود بازی سرگرم کننده ی حفظ تعادل Balance برای کامپیوتر

 Balance-Game

 

Balance عنوان بازی بسیار زیبا و جذاب در سبک بازی های پازل مانند و حفظ تعادل بوده که در آن به هدایت گلوله ای فلزی بر روی صفحات چوبی مشغول می شوید. راه ها و مسیر های پر پیچ و خمی در هر یک از مراحل گنجانده شده که برای هدایت گلوله , کاربر با استفاده از ماوس تعادل صفحات را بر هم می زند تا مسیر را مشخص کند. پس از مشخص کردن مسیر میبایست از افتادن گلوله در داخل حفره های موجود پرهیز کنید. در واقع این بازی شباهت بسیاری با بازی لابیرنت ( Labyrinth ) گوشی های نسل جدید دارد ولی با این تفاوت که به جای به کار گیری قابلیت گوشی , از ماوس استفاده می شود. هم چنین دقت و سرعت عمل در صفحه نمایش PC نیز به مراتب بهتر از موبایل خواهد بود.محیط بازی Balance به صورت کاملا سه بعدی همراه با گرافیکی جالب ترتیب داده شده که کاملا کاربر پسند است. در مراحل اولیه ی این بازی فقط یک گلوله در اختیارتان قرار می گیرد که هدایت آن کار سختی نخواهد بود. ولی با صعود به مراحل بالا تر تعداد آن ها افزایش می یابد که میزان دقت گیمر را بسیار پایین می آورد. در نتیجه مراحل پایانی همانند تمامی بازی ها , بسیار سخت و غیر قابل کنترل خواهند بود. نقشه ها و مدل های بسیار جالبی در هر مرحله طراحی شده که این تنوع موجب لذت بخش بودن هر چه بیشتر بازی می شود. هم چنین جنس صفحات چوبی نیز متغییر هستند به طوری که در هر یک از سطح ها , صفحات جدید تری را مشاهده خواهید کرد. با دریافت این بازی کم حجم می توانید میزان دقت و سرعت عمل خود را بدون هیچ مشکلی تست کنید .


برچسب‌ها: دانلود بازی سرگرم کننده ی حفظ تعادل Balance برای کامپیوتر, دانلود بازی سرگرم کننده, دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی جدید, دانلود بازی فکری, دانلود بازی کودکانه, دانلود بازی دخترانه, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی حفظ تعدل, دانلود بازی 2013, دانلود بازی Balance, دانلود بازی پازل, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 27 خرداد 1392ساعت 12:26  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی Criminal Investigation Agents Petrodollars برای کامپیوتر

 Criminal-Investigation-Agents-Petrodollars

 

اکثریت بازی خوران اطلاع دارند از جمله سبک های برجسته و پرطرفدار در بین بازی های فکری , Hidden Object یا همان اشیاء پنهان می باشد. بر پایه ی همین محبوبیت نیز تا کنون هزاران بازی متنوع و متفاوت ولی بر اساس ساختاری کلی و سبکی دو بعدی ساخته و منتشر شده اند. بازی فکری تحقیقات جنایی زیان های نفتی (  Criminal Investigation Agents Petrodollars ) نیز از گیم پلی خارق العاده ای بهره مند بوده و در سبک هیدن آبجکت توسط شرکت Anuman Interactive طراحی و عرضه شده است. شخصیت و هدایت کننده ی اصلی این بازی فکری دختری به نام Frances Keegan , فردی بسیار ماهر و نابغه ای در میان ماموران ویژه ی امنیتی می باشد.


برچسب‌ها: بازی Criminal Investigation Agents Petrodollars بازی رایگان فکری دانلود بازی Criminal Investigation دانلود بازی Criminal Investigation Agents Petrodollars دانلود بازی فکری کم حجم دانلود بازی هیدن آبجکت, دانلود بازی کامفیوتر کم حجم و فکری, دانلود بازی کامپیوتر کم حجم فکری ورایگان, دانلود بازی فلش فکری کم حجم, بازی های فکری کم حجم, دانلود رایگان بازی کم حجم و فکری کامپیوتر, دانلود رایگان بازیهای ساده وکم حجم, دانلود سری بازی های فکری کم حجم, دانلودبازی کم حجم و فکری برای کامپیوتر, دانلودبازی کم حجم وفکری برای کامپیوتر, دانلود بازی های کمحجم فکری, دانلود بازی های فکری و کم حجم کامپیوتر, دانلود بازی های جنایی hidden object, دانلود بازی فکری کم حجم وزیبا, دانلود بازی فکری بسیار کم حجم, دانلود بازی خیلی فکری کم حجم, دانلود بازیهای فکری کم حجم جدید برای کامپیوتر, بازی کم حجم فکری برای, بازی اندروید فکری کم حجم, بازی آنلاین کم حجم رایگان فکری, دانلودرایگان بازی کم حجم فکری, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 18 خرداد 1392ساعت 14:39  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی فکری تار های رنگین کمان Rainbow Web 3 برای کامپیوتر

 rainbow-web-3

 

بازی Rainbow Web 3 همان طور که از اسمش پیداست ارتباط نسبی با رنگین کمان داشته و الهام گرفته از این پدیده ی طبیعی می باشد. البته داستان آن مربوط به یک افسانه تارخی بوده که بر اساس آن شما عنکبوت بزرگ را شکست داده اید و با دست یافتن به پیروزی , مردم سرزمینتان را از دست این موجود وحشتناک نجات دهید. پس از این پیروزی تا کنون که نزدیک به سی سال می شود با استفاده از جادوی عنکبوت شخصیت بازی کاملا جوان مانده و به اصطلاح به اکسیر جوانی دست یافته است اما عنکبوت باری دیگر قدرت گرفته و قصد دارد تا دوباره به امپراطوری شما هجوم آورد. بازی تار های رنگین کمان دارای سبک فکری و سرگرم کننده ای بوده که در آن به حل معما ها و پازل ها پیچیده و هرزگاهی ساده در روند آن می پردازید.وظیفه ی کاربر در هر یک از مرحله های این بازی با پیدا کردن راه حل هایی برای معما های عنکبوت با استفاده از قدرت تفکر خود به عنکبوت ضربه می زنید. پس از اتمام مراحل کتاب های جادویی به دستتان می رسند که با قرار دادن آن ها در جای مناسب خود می توانید به سفری دور و دراز به بخشی از سرزمینی که قبل مردم با آرامش در آن زندگی می کردند , بروید. توجه داشته باشید که شما به تنهایی نمی توانید عنکبوت بزرگ ار از بین ببرید و به کمک مردمتان نیاز خواهید داشت. کلمات رمزی نیز در این پازل ها گنجانده شده و به مرور زمان میبایست این کلمات را نیز کشف کنید. بازی تار های رنگین کمان Rainbow Web 3 دارای گرافیکی مناسب همراه با صداگذاری خاصی بوده که کاربر را ساعت ها سرگرم می کند.


برچسب‌ها: دالنود بازی رنگین کمان سگا, بازیهای کم حجم جدید, دانلودبازی جدید کم حجم, دنلود بازی های کم حجم جدید, دانلود بازی سکسی کم حجم جدید, دانلود بازی جدید کمحجم, دانلود بازی جدید و کم حجم رایگان, دانلود بازی rainbow web 3, باری کم حجم جدید, بهتری کنسول بازی, بازیهای جدیدکم حجم انلاین ارایشی, بازی جدید کمحجم, بازی انلاین کم حجم رایگان جدید, بازی traihbow web, سری جدید بازیrainbow web, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 14 خرداد 1392ساعت 15:13  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی گیاهان علیه بیگانگان Plants vs Zombies برای کامپیوتر

 plants-vs-zombies-online

 

بازی Plants vs Zombie سبک جدید از بازی را به نمایش می گذارد که می توان گفت ترکیبی از سبک های Strategy و Tower Defence می باشد.  در بازی Plants VS Zombies ،زامبی ها به سمت خانه شما حمله می کنند و شما باید با کاشتن گل و گیاه های متفاوت که در باغچه های خانه ی خود می کارید از حمله به خانه تان جلوگیری کنید.تنوع در گل و گیاه بالاست به طوری که تا پایان بازی ۵۰ نوع گل و گیاه در اختیارتان است . انواع زامبی ها در این بازی وجود دارد معمولی و کند گرفته تا زامبی مایکل جکسونی و ماشین سوار. این بازی در روز و شب در حیاط ، حیاط پشتی و پشت بام صورت میگیرد که شما باید انواع گل را خریداری کنید از گلهای تک تیر گفته تا رگباری . موسیقی این بازی بین نظیر است حتی اگر چندین ساعت پای این بازی بنشینید باز هم از بازی کردن این بازی خسته نخواهید شد. شما هم اکنون می توانید بازی Plants vs Zombies 2012  را کرک شده از سایت Pc-island دریافت نمایید.

 


برچسب‌ها: Download, Plants, vs, Zombies, Plants, VS, , Zombies, بازي, كم, حجم, فكري, بازي, كم, حجم, و, اكشن, بازی, Plants, vs, Zombies, بازی, استراتژیک, بازی, جدید, استراتژیک, بازی, زامبی, و, گیاهان, بازی, زیبای, حمله, زامبی, ها, بازی, های, زامبی, بازی, های, مدیریتی, بازی, کامپیوتر, کم, حجم, بازی, کشتن, زامبی, ها, بازی, کم, حجم, گرافیکی, دانلود, Plants, vs, Zombies, دانلود, plants, vs, zombies, 2, دانلود, آخرین, نسخه, Plants, vs, Zombies, دانلود, آخرین, ورژن, Plants, vs, Zombies, دانلود, بازي, زامبي, دانلود, بازي, كم, حجم, دانلود, بازی, دانلود, بازی, 2012, دانلود, بازی, Plants, vs, Zombies, دانلود, بازی, Plants, vs, Zombies, 2011, برای, کامپیوتر, دانلود, بازی, Plants, vs, Zombies, 2012, دانلود, بازی, Plants, vs, Zombies, 2012, برای, کامپیوتر, دانلود, بازی, POPCAP, دانلود, بازی, استراتژیکی, دانلود, بازی, استراتژیکی, کم, حجم, دانلود, بازی, جدید, دانلود, بازی, دخترانه, دانلود, بازی, دخترانه, با, لینک, مستقیم, دانلود, بازی, دخترانه, برای, کامپیوتر, دانلود, بازی, دخترانه, جدید, دانلود, بازی, دخترانه, کامپیوتر, دانلود, بازی, دخترانه, کم, حجم, دانلود, بازی, زامبی, دانلود, بازی, زامبی, برای, کامپیوتر, دانلود, بازی, زامبی, و, گیاهان, دانلود, بازی, فکری, کم, حجم, دانلود, بازی, مبارزه, با, زامبی, ها, دانلود, بازی, های, کم, حجم, دانلود, بازی, های, کم, حجم, 2013, دانلود, بازی, پسرانه, دانلود, بازی, پلانت, زامبی, دانلود, بازی, پلانتس, و, زومبای, دانلود, بازی, کارتونی, دانلود, بازی, کامپیوتر, PC, دانلود, بازی, کامپیوتر, جدید, دانلود, بازی, کشتن, زامبی, ها, دانلود, بازی, کم, حجم, دانلود, بازی, کم, حجم, 2013, دانلود, بازی, کم, حجم, pc, دانلود, بازی, کم, حجم, اکشن, دانلود, بازی, کم, حجم, جدید, دانلود, بازی, کم, حجم, دخترانه, دانلود, بازی, کم, حجم, زامبی, دانلود, بازی, کم, حجم, کامپیوتر, دانلود, بازی, گیاهان, در, مقابل, زامبی, ها, دانلود, بازی, گیاهان, علیه, زامبی, ها, دانلود, بازی, گیاهان, و, زامبی, ها, دانلود, جدیدترین, ورژن, Plants, vs, Zombies, دانلود, رايگان, بازي, کامپيوتر, دانلود, مجانی, بازی, دانلود, نسخه, جدید, Plants, vs, Zombies, دانلود, ورژن, جدید, Plants, vs, Zombies, ورژن, جدید, بازی, Plants, vs, Zombies, گیاهان, علیه, بیگانگان, گیم, های, زامبی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 13 خرداد 1392ساعت 17:8  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی جدید یافتن اشیا گمشده – Escape Whisper Valley v1.0

Escape.Whisper.Valley

بازی جذابی و سرگرم کننده ای که این بار برای شما در نظر گرفته ایم و قرار است آخر هفته را با این بازی سپری کنید Escape Whisper Valley نام دارد. یک بازی در ژانر بازی های پازلی که کاربر باید در طول انجام بازی تنها به دنبال اشیاء گمشده ای باشد که در هر مرحله در مکان های مختلفی به صورت کاملا هوشمندانه ای مخفی شده اند. این بازی که از گرافیک و ترکیب بندی بسیار قدرتمند بهره می برد بدون نیاز به نصب بوده و می توانید پس از دانلود تنها با اجرای آن به انجام بازی بپردازید.


برچسب‌ها: بازی جدید یافتن اشیا گمشده, Escape Whisper Valley, یافتن اشیا گمشده, بازی فکری, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 14:44  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی ایرانی واژه مخفی ۱٫۰ برای کامپیوتر

 hw1

 

بازی واژه مخفی , یک بازی سرگرم کننده و فکری است. شرح بازی : کاربر در حالت ۱ نفره یکی از موضوعات موجود در بازی را انتخاب میکند و سپس بازی یک واژه برای حدس زدن از همان گروه را در نظر میگیرد و کاربر ۸ مرتبه فرصت دارد تا واژه ی مخفی شده را حدس بزند. با زدن هریک از حروف که در واژه وجود نداشته باشند یکی از موقعیت ها از بین میرود. با استفاده از کلید راهنما هم میتوان حرف یا حروفی از واژه را روشن کرد که بسته به تعداد کاراکترهای آن کلمه در عوض راهنمایی , چند موقعیت از دست میرود. تعداد حروف هر کلمه از روی مربع های نارنجی رنگ تعیین میشود و فواصل خالی بین آنها نشان از space دارد. اما در حالت ۲ نفره ابتدا بازیکن۱ واژه ای را برای حدس زدن در نظر میگیرد و بازیکن۲ باید آنرا پیدا کنید. (گروه واژه توسط بازیکن۱ به بازیکن۲ اعلام میشود). گروه واژه های موجود در بازی عبارتند از : اسم پسر , اسم دختر , جاندار , کشور , خوراکی , شهر ایران , فیلم ایرانی , بازیگر ایرانی و شغل.


برچسب‌ها: بازی ایرانی واژه مخفی ۱٫۰ برای کامپیوتر, بازی ایرانی, ایرانی, Iranian Games, بازی ایرانی واژه مخفی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 11 اسفند 1391ساعت 11:24  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Rubik's® Cube - بازی موبایل مکعب روبیک

 

دانلود Rubik's® Cube - بازی موبایل مکعب روبیک
 

 

کمتر کسی پیدا می شود در دنیا که با مکعب روبیک آشنا نباشد. این سرگرمی فکری را اکنون روی موبایل خود می توانید داشته باشید و در هرجا و هر مکان با آن سرگرم شوید. Rubik's® Cube یک مکعب شش وجهی است که شما باید سعی کنید هر وجه آن را همرنگ کنید.

بقیه در ادامه مطلب...


برچسب‌ها: ios, iphone, ipod touch, دانلود, پی سی دانلود, مکعب, مکعب روبیک,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 21 دی 1391ساعت 14:46  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 صفحه بعد